>

Τα Σημαντικα μας

  • Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το νέο Προεδρικό Διάταγμα Περί σχολικού και διδακτικού έτους και της αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου....
  • ...απέστειλε το υπουργείο Παιδείας σε όλες τις σχολικές μονάδες. Ειδικότερα οι διευκρινίσεις έχουν ως εξής....
  • Οι οδηγίες που δίνονται για έκτακτα σοβαρά ιατρικά περιστατικά μαθητών, από σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, διευκρινίζουν ότι ....
  • Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Φθιώτιδας μας δίνει μερικές πολύ κατατοπιστικές πληροφορίες. Για τις καταλήψεις ισχύει....
  • Η αναλογία μαθητών ανά εκπαιδευτικό σε σχολικές μονάδες Π.Ε προβλέπεται στις....

Τι πρέπει να ρωτήσετε τη νηπιαγωγό στην ενημέρωση γονέων

Το μαθαίνουμε από τη σελίδα www.infokids.gr που μας ενημερώνει:

Η συνεργασία μεταξύ των γονέων και των νηπιαγωγών είναι αναγκαία και σημαντική, καθώς μέσα από αυτή ενημερώνονται και οι δύο πλευρές για τις επιδόσεις αλλά και τις εμπειρίες που αποκομίζει το κάθε παιδί.

Η σχέση που πρέπει να έχουν οι γονείς με τον νηπιαγωγό του παιδιού τους, είναι καλό να είναι εποικοδομητική και ποτέ ανταγωνιστική. Ακούστε όσα έχει να σας πει με προσοχή και μην προσπαθήσετε να τον αμφισβητήσετε. Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες εάν είναι κάτι που δεν σας καλύπτει. Προσεγγίστε τον με ευγένεια, αλλά αφήστε να σας ενημερώσει πρώτα ο ίδιος
για το παιδί σας. Μια καλή σχέση μεταξύ σας βοηθάει το παιδί να έχει καλύτερες επιδόσεις και να μην επηρεάζεται αρνητικά για το χώρο του σχολείου.

Παρακάτω ο κ. Στέλιος Μαντούδης, Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής, αναφέρει κάποια σημαντικά ερωτήματα που μπορούν οι γονείς να παραθέσουν στη νηπιαγωγό του παιδιού τους, προκειμένου να χτίσουν τη σχέση μεταξύ τους αλλά και να ενημερωθούν για την εικόνα του παιδιού τους στην τάξη.

• Το παιδί μου έρχεται με ευχαρίστηση στο σχολείο;
• Έχει παρέες και φίλους;
• Πώς είναι οι σχέσεις με τους συμμαθητές του;
• Πώς αντιδρά στο ελεύθερο παιχνίδι με τα άλλα παιδιά; Μοιράζεται τα πράγματά του;
• Όταν του βάζετε να κάνει μια εργασία την κάνει με προθυμία;
• Όταν κάποιος στην τάξη κάνει ανάγνωση, παρακολουθεί και απαντά;
• Κατά τη διάρκεια του σχολικού προγράμματος, δυσκολεύεται στις αλλαγές;
• Διασπάται εύκολα η προσοχή του από εξωτερικά ερεθίσματα;
• Μαθαίνει εύκολα τις νέες πληροφορίες/γνώσεις;
• Πώς θα κρίνατε το λόγο/ομιλία του;
• Η άρθρωση του είναι καθαρή;
• Στα κινητικά παιχνίδια έχει καλό συντονισμό;
• Πώς είναι οι λεπτοί χειρισμοί του στις ζωγραφιές, π.χ. μπορεί να ζωγραφίσει κάτι απλό (σπίτι, άνθρωπο);
• Μπορεί να χρησιμοποιήσει σωστά το ψαλίδι;
• Πώς θα κρίνατε τη συνολική εικόνα του;
• Ποια είναι η ύλη που θα διδαχτεί το παιδί τους επόμενους μήνες και τι θα μπορούσε η δασκάλα να συστήσει, ώστε να γίνεται εξάσκηση και στο σπίτι;

Eπικοινωνια

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *